معلمی که خانه اش را مدرسه کرد

معلمی که خانه اش را مدرسه کرد

معلمی که خانه اش را مدرسه کرد

با آغاز جنگ، خانه‌ی یک معلم در روستای شریف آباد کشکوئیه به مدرسه‌ای برای دانش‌آموزان تبدیل شد. سرکار خانم رجبی، معلمِ جهادی پایه پنجم دبستان شهید سیدباقری از ابتدای جنگ تحمیلی سوم، تمامی کلاس‌های درس خود را در منزل شخصی‌اش برگزار می‌کند.
این اقدام نه تنها نشان‌دهنده‌ی فداکاری و تعهد او به آموزش است، بلکه نمادی از مقاومت و اراده‌ی جامعه‌ی آموزشی در شرایط سخت نیز به شمار می‌آید.

کلیپ: متین زینلیان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + شانزده =