پویش ایران در قلب من برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سپندار نیوز این پویش در شامگاه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۴ به همت روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان همزمان با دورهمنشینی شاعرانه فرشته های میناب در موکب شهدای دانش آموز میدان بسیج برگزار شد
دراین پویش شرکت کنندگان
دلنوشته های خودبرای ایران را
بر روی بنر اختصاص داده شده نوشتند
و به یادگار گذاشتند
عکس : محمد احمدی راد


















