کارگاه عکاسی با موبایل در رفسنجان برگزار شد

کارگاه عکاسی با موبایل

کارگاه عکاسی با موبایل در رفسنجان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سپندار نیوز

این کارگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان با همکاری قرارگاه هنر انقلاب اسلامی و کانون فرهنگی و هنری رهاوین

عصر دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۵ در محل کتابشهر رفسنجان برگزار شد

در این کارگاه محمد احمدی راد عضو مرکز توسعه هنرهای تجسمی و دارای کارت صلاحیت تدریس از وزارت ارشاد به آموزش مبانی و اصول اولیه عکاسی با موبایل به علاقمندان پرداخت

 

گزارش: محمد دانشور

عکس: محمدامین غلامرضایی زاده

کارگاه عکاسی با موبایل
IMG_1646 (3)
previous arrow
next arrow
IMG_1646 (3)
IMG_1647 (2)
IMG_1648 (1)
IMG_1655 (2)
IMG_1656 (2)
IMG_1659 (2)
IMG_1661 (3)
IMG_1663 (2)
IMG_1649 (2)
IMG_1650 (2)
IMG_1651 (2)
IMG_1652 (2)
IMG_1654 (2)
IMG_1660 (2)
IMG_1653 (2)
previous arrow
next arrow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =