تجاوز دشمن به منطقه‌ غیرمسکونی در رفسنجان/ وضعیت تحت کنترل است

تجاوز دشمن به منطقه‌ غیرمسکونی در رفسنجان/ وضعیت تحت کنترل است

تجاوز دشمن به منطقه‌ غیرمسکونی در رفسنجان/ وضعیت تحت کنترل استتجاوز دشمن به منطقه‌ غیرمسکونی در رفسنجان/ وضعیت تحت کنترل است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان، از وقوع یک حمله نظامی و هوایی به منطقه‌ای غیرمسکونی در رفسنجان در شامگاه اول فروردین ماه خبر داد و اعلام کرد: وضعیت تحت کنترل است

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، رحمان جلالی با اشاره به تجاوز آمریکایی – صهیونیستی در شامگاه امشب (اول فروردین ماه) به شهرستان رفسنجان:

این حادثه در یکی از مناطق غیر مسکونی این شهرستان رخ داده

ابعاد آن دردست بررسی است

و هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نشده است

بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیروهای نظامی، امنیتی و امدادی در محل مستقر شده‌اند و اقدامات لازم برای مدیریت شرایط در حال انجام است.

وضعیت در حال حاضر تحت کنترل است

از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش، همکاری لازم را با نیروهای مسئول داشته باشند و از توجه به شایعات و انتشار اخبار تأییدنشده خودداری کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =